کارگاه آموزشی BPMS

نخستین دوره از کارگاه آموزشی BPMS برگزار شد

در راستای برگزاری وبینارهای دوره‌ای BPMS و براساس برنامه زمان‌بندی و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، در تاریخ سه شنبه ۹۱/۱۱/۲۸ نخستین کارگاه آموزشی BPMS بصورت کاملا رایگان در محل سالن همایشهای فراگستر برگزار گردید.

مباحث مطرح شده در کارگاه آموزشی BPMS آکادمی فراگستر

در این سمینار نیم روزه که با هدف نمایش آخرین دستاوردها در پیاده‌سازی مفهوم فرآیندگرایی با استفاده از نرم‌افزار BPMS فراگستر برگزار شد شرکت کنندگان بصورت عملی با چرخه مدیریت فرآیندها در BPM آشنا شدند و به این دیدگاه رسیدند که چگونه با استفاده از این تکنولوژی میتوانند رویکردهای مختلف بهبود و مهندسی مجدد در فرآیندهای سازمانی خود را اجرایی نمایند.

بررسی زبان مدلسازی فرایندهای کسب و کار یا همان BPMN به همراه مفاهیم و روشهای مدلسازی فرآیندها بر طبق الگوهای استاندارد (پترنها) نیز یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

گفتنی است باتوجه به کثرت ثبت نام کنندگان برای شرکت در این دوره از کارگاه‌های آموزشی، بمنظور بالا بردن اثربخشی محتوای قابل ارائه در این دوره‌ها، افراد در قالب گروههای ۱۵ نفره اولویت بندی شدند و طی چند جلسه در چندین هفته متوالی، این دوره برای تمامی علاقمندان برگزار میشود.

شایان ذکر است ثبت نام برای شرکت در این دوره‌ها همچنان ادامه دارد و علاقمندان برای حضور در کارگاه آموزشی BPMS می‌توانند با مراجعه به نشانی www.faragostar.net/Seminar نسبت به ثبت نام رایگان اقدام نمایند.

ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی آکادمی فراگستر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا