پیش ثبت نام دوره های آموزشی آکادمی فراگستر

آغاز پیش ثبت نام در دوره های آموزشی مدیریت و مدلسازی فرآیندهای کسب و کار

مدیر برگزاری دوره‌های آموزشی آکادمی در گفتگوی خبری با روابط عمومی فراگستر، از آغاز پیش ثبت نام (رزرو) دوره ها و کارگاه‌های عملی آموزشی به صورت حضوری یا آنلاین خبر داد.

وی گفت همزمان با شروع فصل پاییز  و برنامه‌ریزی سه ماه سوم دوره‌های آموزشی تخصصی برای فراگیران و علاقمندان در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار، امکان پیش ثبت نام از طریق تکمیل فرم درخواست در سایت آکادمی محیا شد.

ایشان در تشریح برگزاری دوره‌های آموزشی در فصل پاییز اظهار داشت: از آنجا که از ابتدای مهرماه ۹۷، شهریه ثبت نام در دوره‌های آموزشی آکادمی افزایش پیدا می کند، امکانی برای فراگیران محترم حقیقی یا حقوقی  فراهم شده است تا بتوانند علاوه بر رزرو دوره مدنظر خود، بعد از افزایش شهریه، با مبلغ تخفیف های قابل توجهی در دوره‌های آموزشی اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها ثبت نام نمایند.

همچنین اعلام داشت؛ بسته‌های ویژه بازار کار طراحی شده در این فصل از تقویم آموزشی آکادمی، با هدف تربیت نیروی کار ماهر و حرفه‌ای برای ورود سریع به بازارکار و همچنین ارتقاء سطح مهارت و دانش علاقمندان به اشتغال در حوزه مدیریت، تحلیل، مدلسازی و پیاده‌سازی فرآیندهای کسب و کار به صورت کاملا تخصصی و کاربردی ارائه و تدوین شده که به زودی منتشر و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفتگو نیز افزود؛ باتوجه به افزایش شهریه‌ی دوره‌ها از مهرماه، متقاضیان میتوانند از قافله تخفیف‌ها عقب نمانند و درحال حاضر از فهرست دوره‌های در حال ثبت نام در مرداد و شهریورماه ۹۷ که در حال تکمیل ظرفیت است، دوره مدنظر خود را با بهره‌گیری از شرایط ویژه تخفیف، ثبت نام نمایند.

اسکرول به بالا