برگزاری دوره تحلیل فرایندها در آکادمی فراگستر

برگزاری موفقیت آمیز دوره تحلیل و استخراج فرایندها توسط آکادمی فراگستر

دوره آموزشی “تحلیل و استخراج فرآیندهای کسب و کار(BPA)، در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور ۹۸ در محل اکادمی فراگستر برگزار شد. فراگیران در قالب مشارکت های گروهی به تهیه یک نمونه شناسنامه فرآیند پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فراگستر و در راستای برگزاری سلسله دوره‎های آموزشی جامع و کارگاهی در شهریور و مهر ۹۸، دوره آموزشی “تحلیل و استخراج فرآیندهای کسب و کار(BPA)، در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور ۹۸ در محل اکادمی فراگستر با موفقیت برگزار شد.

فراگیران حاضر در این دوره جامع آموزشی، پس از یادگیری مفاهیم مربوط به BPM در دوره مدیریت فرایندها که ۶ الی ۸ شهریور ۹۸ برگزار شد، در دوره آموزشی تحلیل و استخراج فرایندها متناسب با نیاز سازمان های ایرانی با حل مثال‌های تحلیلی به صورت گام به گام با حوزه های دانشی تحلیل سیستم/ جایگاه تحلیل فرآیند در چرخه عمر فرآیندها/ابزارها و تکنیک های تحلیل فرآیندها/ نحوه شناسایی و استخراج نیازمندی فرآیندهای کسب و کار/ مستند سازی روشن از فرایندها / تهیه شناسنامه فرآیند آشنا شدند.

همچنین توانستند در قالب مشارکت و همفکری‌های گروهی اقدام به تهیه یک نمونه شناسنامه فرآیند برای یکی از فرآیندهای واقعی در محیط سازمانی خود بپردازند. که در ادامه خبر تصاویری از برگزاری این دوره  قابل مشاهده می باشد.

سرفصل‌های ارائه شده در دوره آموزشی: 

    • جایگاه تجزیه و تحلیل فرآیندهای کسب و کار
    • مزایای تحلیل فرآیند
    • عوامل موفقیت در تحلیل فرآیند
    • شناسایی و استخراج فرآیندهای سازمان
    • ورودی، عملیات و خروجی تحلیل فرآیند
    • شناخت دقیق اجزا شناسنامه فرآیند

از اهمیت تحلیل و استخراج فرآیندهای کسب و کار بیشتر بدانید…

تحلیل فرآیند کسب‌وکار (BPA) حلقه‌ی گمشده در مدیریت بهبود کسب‌وکار است. بهبود فرایند کسب‌وکار یک روش برنامه‌ریزی استراتژیک است که با هدف شناسایی عملیات یا مهارت‌های کارکنان سازمان می‌تواند موجب رشد، افزایش بازدهی و کارآمدی حداکثری در سازمان و در نتیجه رونق کسب و کار شود

BPA (تحلیل و استخراج فرآیندها) یک روش تخصصی در چارچوب گسترده مدیریت فرآیند کسب‌وکار است و وظیفه آن تحلیل و بررسی میزان دستیابی فرآیندهای فعلی به اهدافشان می‌باشد. تحلیل فرآیند کسب‌وکار به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که عناصر مضر در عملیات و نحوه غلبه بر موانع را شناسایی کنند. بدون وجود تجزیه و تحلیل مناسب، سازمان‌ها زمان زیادی را برای حل مشکلات و یا تغییر یک نرم‌افزار به ابزار جدید صرف خواهند کرد.

حتما بخوانید تحلیل فرایند کسب و کار،حلقه گمشده BPM

 

دوره‌ی برگزارشده تحلیل و استخراج فرایندها به روایت تصویر

 

 

 
اسکرول به بالا