کارگاه های اموزشی مدلسازی و پیاده سازی فرایندها در اکادمی فراگستر

برگزاری موفقیت آمیز کارگاه های اموزشی مدلسازی و پیاده سازی فرآیندها در خرداد۹۸

به گزارش روابط عمومی فراگستر و در راستای برگزاری سلسله دوره های اموزشی در سال۹۸، در طی دو هفته پایانی فصل بهار، کارگاه مدلسازی فرآیندها با استانداردBPMN2.0و (۲۳و۲۴ خرداد) کارگاه پیاده سازی فرآیندها با بیزاجی(۳۰و۳۱ خرداد) توسط آکادمی فراگستر با موفقیت برگزار شد.

این کارگاه های دو روزه که در طی دوهفته متوالی روزهای پنجشنبه و جمعه تشکیل شد، با هدف افزایش شناخت، ارتقاء مهارت و دانش کاربردی در  مدلسازی و نحوه اتوماسیون کردن فرآیندها، مورد استقبال علاقمندان، مدیران و کارشناسان برخی از سازمانهای مشتری فراگستر، در حوزه‌های تحلیل سیستم فناوری اطلاعات، استراتژی سیستم، طراحی فرآیند، تضمین کیفیت، برنامه ریزی سازمانی و … قرار گرفت.

همچنین فراگیران در پایان هر یک از کارگاه های اموزشی گواهینامه حضور در دوره را نیز دریافت کردند.

برای ثبت‌نام با تخفیف درهریک از دورههای آموزشی که در ماه‌های آتی توسط اکادمی برگزار خواهد شد، میتوانید با کلیک بر روی دکمه “پیش‌ ثبت‌نام”درخواست خود را ارسال نمایید.

محتوی مطالب آموزشی ارائه شده:

فراگیران در کارگاه مدلسازی فرآیندها با استاندارد BPMN2.0 که در ۲۳ و ۲۴ خرداد تشکیل شد، با انواع ابزار، الگو و روش‌های مدلسازی، نماد و مدلسازی فرآیندهای کسب و کار BPMN2، روش‌های بهبود و مستندسازی فرآیندهای کسب وکار (BPMN2) در سازمانها به طور کامل آشنا شدند.

در انتهای کارگاه نیز با استفاده از مفاهیم BPMN و با مشارکت یکدیگر و استاد راهنما با حل مثال های کاربردی و واقعی به مدلسازی فرآیندهای نمونه پرداختند.

بیزاجی (Bizagi) یک مجموعه کامل BPM را بصورت سه محصول ارائه می‎دهد که برای اتوماسیون فرایندهای تجاری مورد استفاده قرار می‎گیرند.

بیزاجی جهت راحتی کار مدلسازها قسمتی از نرم‌افزار خود را صرفا برای مدلسازی فرایندها بصورت کاملا جدا با عنوان bizagi modeler در اختیار کاربران قرار داده و فرایندهای کسب و کار را در سطح گسترده‎ای مدیریت نموده و باعث می‎شود که فرآیندهای اتوماتیک بیش از همیشه سریع و کارآمد گردند.

در کارگاه پیاده سازی(اتوماسیون کردن) فرایندها با نرم افزار بیزاجی که از مرور مفاهیم فرآیندی و زیان مدلسازی شروع و با تشریح یک متدولوژی هفت مرحله‌ای به اجرای فرآیند ختم میشود به فراگیران نحوه پیاده‌سازی فرآیندها اموزش داده شد.

 

تصاویری از برگزاری کارگاه‌های مدلسازی و پیاده‌سازی فرایندها

 

کارگاه مدلسازی فرایندها با bpmn2.0 دراکادمی فراگستر
اسکرول به بالا