برگزاری کارگاه استقرار فرایندها توسط اکادمی فراگستر

برگزاری موفقیت آمیز کارگاه فشرده و ۵ روزه استقرار مدیریت فرایندهای کسب و کار

آکادمی فراگستر از برگزاری اولین دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار طی یک کارگاه فشرده و کاربردی، در بهار ۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فراگستر و در راستای برگزاری اولین دوره آموزشی در سال ۱۳۹۸، کارگاه فشرده استقرار مدیریت فرایندهای کسب و کار به مدت ۵ روز در محل آکادمی این شرکت از ۵ الی ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در طی دو هفته متوالی برگزار شد.

در این جلسه که علاقمندان، مدیران و کارشناسان برخی از سازمانهای مشتری فراگستر، در حوزه‌های تحلیل سیستم، فناوری اطلاعات، استراتژی سیستم، طراحی فرآیند حضور داشتند، تلاش بر آن شد تا با توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌های کاربردی فراگیران در طی ۵ روز به مفاهیم و مبانی مدیریت فرآیندها، چگونگی تهیه شناسنامه فرآیند، نحوه مدلسازی فرایندها و در نهایت پیاده‌سازی (اتوماسیون) فرآیندها پرداخته شود.

 

مطالب ارائه شده در کارگاه فشرده استقرار مدیریت فرایندها

در جلسه اول که ۵ اردیبهشت تشکیل شد: مباحث مربوط به “مدیریت فرآیندها (BPM)، چرخه عمر فرآیندی، گذار از وظیفه گرایی به فرایندگرایی، احصاء فرایندها و …” آموزش داده شد. همچنین فراگیران با پرسش و پاسخ های متعدد توانستند با مسائل و مشکلات اجرایی، تغییر و تحول در سازمان‌های با ابعاد کوچک، متوسط بزرگ اشنا شوند.

در جلسه دوم از کارگاه، فراگیران بعد از یادگیری مباحث مربوط به چگونگی تحلیل، استخراج و شناسایی یک فرآیند، آشنایی با شاخص‌های کلیدی عملکرد فرایندها، در قالب مشارکت‌های گروهی به تهیه یک نمونه شناسنامه فرآیند برای یکی از فرآیندهای واقعی در محیط سازمانی خود پرداختند.

در هفته دوم که جلسات BPMN و BPMS طی ۳ روز متوالی برگزار شد، مباحث مدلسازی فرآیندها با استاندارد BPMN2.0 و نحوه‌ی پیاده‌سازی و اتوماسیون کردن فرآیندها در نرم‌افزار Bizagi Studio، طی کارگاه آموزشی و تمرین های مطرح شده در حین آموزش برگزار شد.

فراگیران در این ۳ روز نیز سعی کردند با مشارکت یکدیگر و استاد راهنما، فرآیندی که در دوره تحلیل، شناسنامه فرایندی آن را تهیه کرده بودند را مدلسازی و در نهایت پیاده‌سازی نمایند.

تصاویر و ویدیوهایی از برگزاری کارگاه جامع و فشرده استقرار مدیریت فرایندها توسط آکادمی فراگستر 

 

 

 

استقرار مدیریت فرایندها
اسکرول به بالا