یادگیری آنلاین BPM

یادگیری آنلاین BPM، نگاه و مدیریت شما را عوض خواهد کرد!

شرکت‌ها و سازمان‌هایی که امروزه به دنبال ادامه حیات و حفظ پویایی و چالاکی پایدار خود هستند؛ به خوبی نسبت به چالش‌های گسترده قرن حاضر چون جهانی شدن بازار و رقابت، شرایط اقتصادی سخت، الزامات و نیازمندی‌های دائما در حال تغییر مشتریان، افزایش سرعت و نوآوری‌های تکنولوژی و… آگاهی دارند.

روبرویی با این چالش‌ها، منجر به افزایش تمایل شرکت‌ها و مدیران برای بکارگیری رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) به منظور ارتقای عملکرد شده است.

پیاده‌سازی صحیح مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) در سازمان

مدیریت فرایند کسب و کار BPM یک فناوری نوظهور است که هدفش ارائه راه‌حل‌های نرم افزاری برای دستیابی به مرتب نمودن و استانداردکردن فرایندها می‌باشد.

با توجه به بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شده است که اگر سازمانی آمادگی کافی جهت پیاده‌سازی BPM را نداشته باشد، اغلب اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های مدیریت فرایند کسب و کار در اینگونه شرکت‌ها و سازمان‌ها، با شکست و صرف هزینه‌های هنگفت مواجه میشود.

تجربه موفق شرکتها و افراد متخصص در این حوزه نشان داده است که برای کاهش ریسک اجرای پروژه‌های فرآیندی در چنین شرکتهایی، باید قبل از هر اقدامى براى پیاده‌سازى BPM، فرهنگ تفکر فرآیندى در میان کارمندان اعم از کارشناسان، کارشناسان ارشد، رؤسا و سرپرستان، به وسیله کلاس‌هاى آموزشى و برگزارى سمینارها انجام پذیرد.

آموزش رایگان مدلسازی و پیاده سازی فرایندها

 

یادگیری آنلاین BPM در آکادمی فراگستر

در این راستا شرکت فراگستر با تجربه بیش از ۱۵ سال اجرای موفق پروژه‌های BPM در شرکتها و سازمانهای متوسط و بزرگ و همچنین برگزار کننده بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری در آکادمی BPM، هم اکنون ۳ دوره آموزشی پرکاربرد در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار را بصورت کاملا آنلاین برگزار میکند.

مدیریت فرایند کسب و کار یک فناوری نوظهور است که هدفش ارائه راه حل‌های نرم‎افزاری برای دستیابی به استاندارد کردن فرایندهاست. یادگیری آنلاین BPM در آکادمی فراگستر.

 در این دوره‌های آموزشی تمامی مفاهیم مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) بصورت کامل و تفصیلی ارائه خواهد شد. سطوح بلوغ فرایندها و مکانیزم‌های بهینه‌سازی فرایندها در بستر فناوری اطلاعات تشریح شده و تفاوت BPI, BPM , BPR مورد بررسی قرار خواهد گرفت، سپس نحوه مدلسازی سطوح مختلف فرآیندها با استفاده از زبان استاندارد BPMN و BPMN2.0 توضیح داده خواهد شد.

در ادامه سیستم‌های BPMS که وظیفه پشتیبانی ابزاری از چرخه حیات فرایندها را به عهده دارند معرفی و محصولات معتبر جهانی در این حوزه ارزیابی خواهند شد. در نهایت، شاخص‌های ارزیابی سیستم‌های BPMS ارائه خواهد شد و نقشه راه آینده ترسیم می‌گردد.

عناوین دوره‌های آموزشی آنلاین BPM

  • آشنایی با مفاهیم BPM (دوشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۰)
  • آشنایی با BPMN 2.0 (دوشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۵)
  • آشنایی با BPMS (چهارشنبه ۱۷ شهریور ساعت ۱۴)

برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوره ها و ثبت نام کلیک کنید. 

(در صورت ثبت نام تا قبل از ۹ شهریور، مشمول تخفیف می‌شوید)

 

اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین

  • آشنایی با مباحث مربوط به بهبود و مدیریت فرایندهای کسب و کار
  • آشنایی با نشانه ها و علائم استاندارد زبان مدلسازی فرآیندها BPMN
  • شناخت کامل اجزاءسیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار

یادگیری آنلاین BPM برای چه کسانی مناسب است؟

  • مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها
  • طراحان و متولیان حوزه بهبود فرایندها در سازمان
  • مدیران و کارشناسان فنی پروژه های یکپارچه سازی سیستم‌ها و فرایندها
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان گرایشهای مدیریت، مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع و … علاقمند به فعالیت در حوزه BPM

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتویات دوره‌های آموزشی، هزینه دوره و نحوه ثبت نام به وب سایت آکادمی BPM مراجعه نمایید و یا از طریق کانال تلگرام در جریان جزییات برگزاری این دوره ها قرار بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا