دوره آموزشی BPM

برگزاری دومین دوره آموزشی BPM

دومین دوره آموزشی BPM فراگستر در تاریخ ۹۳/۰۹/۰۶ برگزار گردید.

مباحث مطرح شده در دوره آموزشی BPM آکادمی فراگستر

به نقل از واحد برگزار کننده دوره‌های آموزشی فراگستر، دوره BPM برگزار شده با اندکی تفاوت برگزار گردید. چرا که با وجود علاقه‌ای که حاضرین در جلسه در این دوره به مباحث مطرح شده نشان دادند این جلسه بیش از زمان برنامه ریزی شده به طول انجامید و با حدود ۱ ساعت تاخیر به پایان رسید.

دوره آموزشی BPM

دومین دوره آموزشی BPM آکادمی

اگر چه بدین وسیله حاضرین توانستند کلیه سوالات خود را مطرح کنند و با مقایسه وضعیت سازمان‌های خود با مباحث تئوریک مطرح شده، سازمانها و شرکت‌ها را به چالش بکشند و در این باب با دیگر حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در بخش پایانی جلسه، شرکت کنندگان با محیط یک ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیز آشنا شدند که این موضوع نیز مقدمه‌ای برای جلسه بعدی این دوره‌ی آموزشی تحت عنوان معرفی یک BPMS واقعی بود که بصورت مفصل توسط آقای مهندس رمضانی در یک جلسه جداگانه بررسی خواهد شد.

دومین دوره آموزشی آکادمی

زمان برگزاری دوره‌های بعدی آکادمی متعاقباً از طریق همین سایت و شبکه‌های اجتماعی فراگستر اطلاع‌رسانی خواهد شد. گفتنی است ثبت نام در کلیه دوره‌های آموزشی BPM فراگستر کاملا رایگان است و علاقمندان میتوانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام با تلفن ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۱۰۷ و یا ۱۱۷ تماس حاصل نمایند.

ثبت نام در دوره‌های آموزشی BPM آکادمی فراگستر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا