سمینارهای BPMS

برگزاری هشتمین دوره از سمینارهای BPMS فراگستر

در راستای برگزاری سمینارهای BPMS فراگستر، که بصورت هفتگی برگزار میگردد؛ جلسه هفته سوم مهر ماه ۹۳ در عصر روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۰۷/۱۶ برگزار گردید.

نحوه برگزاری سمینارهای BPMS فراگستر

به گزارش واحد برگزار کننده سمینارهای شرکت فراگستر هشتمین دوره سمینارهای BPMS فراگستر با شرکت وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و حضور شرکت‌های خصوصی بزرگ علاقه‌مند به مبحث BPMS در هفته سوم مهر ماه ۱۳۹۳ در عصر روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۰۷/۱۶ برگزار گردید.

این جلسه در ۲ بخش ۱ ساعته با دو موضوع آشنایی با مبحث BPMS و شناخت ابزار BPMS فراگستر برای میهمانان و حاضرین در سمینار برگزار گردید. حضور متخصصین و دانش آموختگان در زمینه‌ی رشته‌های صنایع و فناوری اطلاعات در این دوره از سمینارها از نقاط قوت این جلسه محسوب می‌شد، چرا که از سوالات و حاشیه‌های غیر مرتبط با مطالب سمینار کاسته شد و سعی شد در زمان تنظیم شده به اصل موضوع پرداخته شود.

علاقه‌مندان توانستند قبل از شروع سمینار و بعد از آن سوالات تخصصی مربوط به زمینه فعالیت خود را با آقای مهندس رمضانی _مدرس دوره_ در میان بگذارند و راهکارهای لازم را در این زمینه دریافت نماید.

تاریخ دقیق سمینار BPMS دوره نهم نیز، از طریق سایت آکادمی فراگستر و برخی خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید. ثبت نام در این سمینارها به صورت رایگان خواهد بود و هیچ وجهی از شرکت کنندگان دریافت نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا