سمینار BPMS

برگزاری پنج سمینار BPMS در مردادماه ۱۳۹۳

چهارمین دوره از مجموعه‌های سمینار BPMS فراگستر در سال ۱۳۹۳، در مرداد ماه در راستای ترویج فرهنگ مدیریت فرآیندها در کشور در حالی به پایان رسید که با استقبال بالای شرکت کنندگان از سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف روبرو بود.

این دوره از سمینارها طی ۵ گروه ۲۰ نفره برگزار شد، بدلیل برخی سیاست‌های شرکت فراگستر در بحث مشتری مداری سعی شد سمینارها در گروه‌های کوچک برگزار شود تا توجه و ارتباط نزدیک با مشتری در رکن اصلی کار قرار گیرد.

 

هدف از برگزاری سمینار BPMS

سمینار BPMS در آکادمی فراگستر با رویکرد افزایش آگاهی مدیران سازمانی و ترویج فرهنگ در زمینه مدیریت فرآیندها با حضور مدیران سازمانی در واحدهای مختلف سازمان، با هدف ارتقاء سطح کیفیت و عملکرد سازمانها و نهادها برگزار شد.

خاطر نشان میگردد، شرکت فراگستر به عنوان پیشرو در بازار BPMS آگاهی و اطلاع رسانی مدیران سازمانی در این حوزه را رسالت خود می‌داند. به همین علت تا انتهای سال هر ماه اقدام به برگزاری سمینار “آشنایی با یک BPMS واقعی” خواهد نمود. البته با توجه به تعداد متقاضیان در هر ماه، صرفاً یک سمینار تشکیل نخواهد شد و به جهت حفظ کیفیت و برقراری تعامل مناسب، متقاضیان به گروه‌های ۱۵-۲۰ نفره تقسیم و در قالب چندین جلسه صورت خواهد گرفت.

به همین منظور در شهریور ما نیز براساس تعداد متقاضیان، سمینار BPMS در هفته آخر ماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا