وبینار تخصصی BPMS

برگزاری سه دوره وبینار تخصصی BPMS

شرکت فراگستر از مجریان برتر پروژه‎های BPMS در کشور اقدام به برگزاری سه دوره وبینار تخصصی BPMS کاملا رایگان، با محوریت ابزارها و روش‎های مدیریت فرایندهای کسب وکار (BPMS) در بهمن‎ و اسفندماه ۱۳۹۱ نمود. این وبینار در راستای اهدافی چون گسترش فرهنگ افزایش سودمندی، بهینه‎سازی پایدار و مکانیزه کردن تمامی فرایندهای درون و برون سازمانی برگزار میگردد.

اهداف برگزاری وبینار تخصصی BPMS

بمنظور حصول اهداف و چشم‌اندازهای تعیین شده بالادستی در کشورمان که در حال حاضر تمرکز اصلی آن معطوف بر تولید ملی است، افزایش بهره‌وری امری اجتناب ناپذیر می‌باشد. بنابراین لزوم توجه بمقوله بهره‎وری همراه با تولید کالاها با حداکثر کیفیت و توام با هماهنگ‎سازی، افزایش انطباق با شرایط بازار، نیازهای کسب وکار و مشتری مداری، تنها راه واحدهای تولیدی درحفظ بازار داخلی و حضور در بازار جهانی است.

ازسویی کلیه سازمان‎ها نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات برای مدیریت سازمان می‎باشند؛ بنابراین ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری، کاهش مستمر هزینه‌ها، دست‌یابی به گزارش‎ها و تحلیل‎های مدیریتی و انعطاف‌پذیری بالای سازمان در برابر تغییرات از جمله دستاوردهای فناوری اطلاعات باید تلقی گردند. به بیان دیگر اینکه در دنیای کنونی افزایش تولید و بهره‌وری بدون فناوری اطلاعات امری امکان‌ناپذیر می‌باشد.

نکته بعدی؛ توجه به این امر است که تمام ابزارهای فناوری اطلاعات قادر به تحقق نیازمندی‌های فوق نبوده و سازمان‌ها باید در این زمینه اقدام به انتخاب ابزاری مناسب نمایند. سیستم مدیریت فرایندهای کسب‌وکار فراگستر (BPMS) درصدر ابزارهایی قرار دارد که اهداف موردنظر را برآورده می‌نمایند.

در همین راستا، شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (از مجریان برتر پروژه‎های BPMS در کشور) در بهمن و اسفندماه ۱۳۹۱ اقدام به برگزاری سمینارهای آنلاین (وبینار) تخصصی و رایگان با محوریت ابزارها و روش‎های مدیریت فرایندهای کسب وکار (BPMS) نمود.

سرفصلهای وبینار تخصصی BPMS

گفتنی است در این وبینارها که توسط آقای مهندس هادی شریفی ارائه شد، سرفصلهای زیر مورد بحث واقع شد:

         ۱-تعریف فرایند و فرایندگرایی
۲-مقایسه سازمان فرایندگرا و وظیفه گرا
۳-مرور مفاهیم مرتبط
۴-معرفی مدیریت فرایندهای کسب وکار و…

دوره‌های آموزش BPM در آکادمی فراگستر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا