استقرار فرآیندهای کسب و کار

کارگاه ویژه استقرار فرآیندهای کسب و کار (تحلیل، مدلسازی، طراحی و پیاده سازی)

کارگاه استقرار فرآیندهای کسب و کار (تحلیل، مدلسازی، طراحی و پیاده سازی)، توسط آکادمی فراگستر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

در کارگاه استقرار فرآیندهای کسب و کار (تحلیل، مدلسازی، طراحی و پیاده سازی)چه می‌آموزیم؟ 

در این کارگاه، ۳ دوره آموزشی متفاوت در قالب یک دوره جامع و کاملا کاربردی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی با جایگاه استقرار مدیریت فرآیندهای کسب و کار و انواع روش‌های پیاده‌سازی فرآیندها در چرخه عمر فرآیندهای کسب و کار، بر اساس تحلیل فرآیند، مدل‌سازی طبق استاندارد جهانی BPMN2.0 و در نهایت اتوماسیون آنها در بستر BPMS معتبر Bizagi میباشد.

در این دوره شرکت کنندگان با اجزا شناسنامه فرآیند منتشر شده از سوی APQC آشنا شده و چند نمونه فرآیندهای واقعی سازمانها را تحلیل نموده و بر اساس آن شناسنامه استاندارد، مستندسازی فرآیندها را انجام میدهند. سپس بر اساس فرآیندهای مستند شده، مدل واقعی فرآیند را طبق استاندارد BPMN2.0 مدل‌سازی نموده که این بخش توسط اساتید دوره رفع اشکال خواهد شد.

همچنین شرکت کنندگان، بر اساس چرخه تولید فرآیند در BPMS معتبر Bizagi، فرآیندهای مدلسازی شده خود را پیاده‌سازی می‌نمایند و در انتها یک نمونه واقعی از فرآیند جاری شده در سازمان را مشاهده می‌کنند.

مشاهده چکیده‌ای از مباحث آموزشی این کارگاه که در کلاسهای آنلاین آکادمی فراگستر مورد بررسی قرار گرفته است.

سرفصلها و موضوعات این کارگاه آموزشی:

  • جایگاه استقرار در چرخه عمر BPM
  • تشریح تمایز ابزارهای اطلاعاتی فرآیندگرا (ERP/BPMS/WFM)
  • تحلیل فرآیندهای کسب و کار چیست؟
  • تاثیر  مدل های مرجع در پیاده سازی فرآیندهای کسب و کار
  • تشریح اجزا شناسنامه فرآیند
  • هدف مدلسازی
  • انواع روش‌های مدل‌سازی
  • ساخت چند نمونه فرآیند کاربردی

نام کارگاه

زمان برگزاری

هزینه کارگاه

لینک ثبت نام

استقرار (تحلیل، مدلسازی، طراحی و پیاده سازی) فرآیندهای کسب و کار پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور ۹۶ ۵۵۰ هزار تومان ثبت نام در دوره های آکادمی
ثبت نام ویژه سازمانها و شرکتها همراه با تخفیف ویژه (دریافت کد تخفیف) پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور ۹۶ ۴۵۰ هزار تومان

پیش‌نیازهای علمی شرکت این کارگاه چیست؟ 

بله، با توجه به اینکه مباحثی که در این کارگاه ارائه میشود به صورت عملی و کاملا تخصصی میباشد، لذا دوستانی که تمایل به شرکت  در دوره را دارند، باید با مباحثی همچون مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدلسازی با استاندارد BPMN2 آشنا باشند تا بتوانند از مطالب کارگاه حداکثر بهره را ببرند.

این کارگاه مختص چه افرادی است؟

کارگاه استقرار فرآیندهای کسب و کار (تحلیل، مدلسازی، طراحی و پیاده سازی)، بیشتر برای افرادی که با مباحث مدیریت فرآیندها و یا مدلسازی فرآیندها آشنایی دارند، می‌تواند مفید باشد. بنابراین افراد زیر چنانچه با این مباحث آشنایی داشته باشند؛ میتوانند بیشترین بهره را از این کارگاه آموزشی ببرند.

  •  مدیران فناوری اطلاعات سازمان‌ها
  • طراحان و متولیان حوزه بهبود فرایندها در سازمان
  • مدیران و کارشناسان فنی پروژه های یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و فرایندها
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی صنایع، کامپیوتر، IT، مدیریت و  MBA

 زمان و محل برگزاری این کارگاه آموزشی:

در صورت به حدنصاب رسیدن تعداد نفرات، این کارگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۶ از ساعت ۹ الی ۱۷ در تهران محدوده خیابان مطهری برگزار خواهد شد. (آدرس و جزئیات دقیق محل برگزاری پس از ثبت نام در کارگاه برای شما ارسال خواهد شد.). همچنین لازم به ذکر است به دلیل ماهیت عملی کارگاه، همراه داشتن لپ تاپ الزامی میباشد.

گواهینامه آموزشی :

شرکت کنندگان در این کارگاه، پس از اتمام دوره از طریق سایت آکادمی فراگستر، بخش سابقه آموزشی و دریافت گواهینامه میتوانند گواهینامه این کارگاه را به صورت دیجیتالی دریافت نمایند.

هزینه سرمایه‌گذاری بر روی این آموزش چقدر است:

هزینه این کارگاه آموزشی را همانطور که در جدول دیده اید تنها ۵۵۰ هزارتومان میباشد. البته این هزینه برای ثبت نام افرادی که از طرف سازمان و یا شرکتی معرفی نامه داشته باشند، شامل تخفیف ویژه خواهد بود که برای دریافت این کد تخفیف میتوانید از طریق آی دی تلگرام یا تماس با شماره ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۴ با ما در ارتباط باشید.

مطمئناً هزینه این آموزش به مراتب بالاتر بوده و به گفته شرکت کننده های دوره های قبل، در بسیاری موارد سطح کیفیت آموزشها بسیار بالاتر از هزینه دوره ها میباشد. مطمئن باشید با پرداخت هزینه ناچیز این کارگاه، می توانید در آینده چندین برابر این مبلغ را بدست آورید، فراموش نکنید آموزش هزینه نیست، سرمایه گذاری است.

کارگاه بعدی چه زمانی است؟

اطلاع رسانی دوره های بعدی ازطریق سایت آکادمی فراگستر یا کانال تلگرام آکادمی انجام خواهد شد. برای اطلاع از زمان سایر دوره ها میتوانید به لینکهای فوق مراجعه نمایید.

در مورد این کارگاه سوال دارم، از کی بپرسم؟

شما می‌توانید با کلیک بر روی عکس زیر از طریق تلگرام یا تماس با شماره ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۴ با همکاران ما در ارتباط باشید.

کانال تلگرام آکادمی فراگستر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا