برنامه های آکادمی BPM

برنامه‌های آکادمی BPM رایگان فراگستر در سال ۹۵

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان در آکادمی BPM فراگستر و آرزوی سالی خوش، به آگاهی می‌رسانیم با عنایت به استقبال شما دوستان نسبت به حضور در دوره‌های آموزشی رایگان برگزار شده در این آکادمی، امسال بر آن شدیم تا این دوره‌ها را با تعداد و کیفیت بالاتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار نماییم.
هدف از انتشار این نوشته، ابتدا ارائه خلاصه گزارشی از نحوه استقبال از دوره‌های برگزارشده در آکادمی BPM فراگستر طی سال گذشته است و در ادامه برخی از برنامه‌های کلان آکادمی در سال جاری را حضورتان معرفی می‌کنیم:

خلاصه گزارش و برنامه‌های آتی آکادمی BPM

  • به استحضار شما عزیزان می‌رساند که در سال گذشته بیشترین تقاضا برای شرکت در دوره‌های آموزشی و سمینارها، مربوط به سمینار «آشنایی با یک BPMS واقعی» با ارائه آقای مهندس رمضانی معاونت مهندسی فروش فراگستر بود که ۱۵ دوره از آن با موفقیت برگزار شد. با توجه به این استقبال ویژه، قصد داریم در سال ۹۵، این دوره را بصورت یک هفته در میان برای علاقمندان این حوزه برگزار کنیم.
  • یکی از نکات قابل چشمگیر که می‌توان ذکر کرد این است که بسیاری از سازمان‌ها و نهادها به منظور فرهنگ‌سازی مناسب در ساختار سازمانی خود؛ در خصوص مباحث فرایندی (BPM، BPMS و… ) درخواست برگزاری سمینارها با حضور مدیران و همکاران مرتبط در محل سازمان خود را داشتند. در این شرایط واحد آکادمی فراگستر بر حسب وظیفه اجتماعی خود نسبت به اعزام نیرو جهت برگزاری سمینارها در محل درخواست کننده اقدام نمود.

شما هم اگر قصد برگزاری سمینارهای تخصصی «آشنایی با یک BPMS واقعی» را در سازمان خود دارید، میتوانید درخواست خود را از طریق تکمیل این فرم برای ما ارسال کنید.

 

دوره های مجازی فراگستر

  • همچنین سال گذشته موفق به راه‌اندازی زیرساخت آموزش الکترونیکی شرکت فراگستر شدیم. دو دوره از سری دوره‌های حوزه استراتژی شامل «فلسفه استراتژی» و «نظام نوین مدیریت استراتژی» تحت این بستر مجازی برگزار شد که با استقبال قابل توجهی نیز مواجه گردید.
  • برگزاری دوره‌های حوزه BPM، به مدت ۱۰ جلسه، دوره آموزش زبان مدلسازی فرایندها با محوریت BPMN به مدت ۵ جلسه و همچنین دوره‌های حوزه استراتژی (۴ دوره ابتدایی آن) به مدت ۱۲ جلسه در سال گذشته برگزار شد.

 

 

  • همانطور که در این صفحه فهرست دوره‌ها را مشاهده می‌نمایید، دوره‌های حوزه استراتژی طی ۶ دوره تخصصی برگزار میشود. از این پس دو دوره ابتدایی آن، یعنی «فلسفه استراتژی» و «نظام نوین مدیریت استراتژی» فقط بصورت مجازی برگزار خواهد گردید. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بزودی نحوه ثبت نام در این دوره‌ها به اطلاع علاقمندان این کلاسها خواهد رسید.
  • با توجه به پیش نیاز بودن دوره‌های ابتدایی حوزه استراتژی در سال قبل زمانی برای برگزاری دو دوره انتهایی این حوزه یعنی جاری سازی و اجرای استراتژی، مهیا نشد. به دلیل درخواست بالای شرکت کنندگان، این دوره‌ها حتما در سال ۹۵ برگزار خواهد شد.
    امید است با برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و با کیفیت، سهمی هر چند ناچیز در تعالی کشورمان داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا