دوره آموزشی تحلیل فرایند در فولاد مبارکه

برگزاری موفقیت آمیز دوره آموزشی تحلیل فرآیندهای کسب و کار در شرکت فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت فراگستر، دوره آموزشی تحلیل فرآیندهای کسب و کار به مدت یک هفته در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، توسط آکادمی فراگستر در حال برگزاری میباشد. در این دوره آموزشی که با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفر از نیروهای واحدهای فنی و مهندسی، تولید و پشتیبانی این شرکت در حال برگزاریست؛ مباحث زیر مورد بررسی قرار گرفته است.

مباحث دوره آموزشی تحلیل فرایند

موضوع اصلی آموزش در این دوره، تحلیل فرآیندهای کسب و کار است. اما به دلیل الزام استاندارهای ایزو ۲۰۰۹:۲۰۱۵ لازم است که منابع یک فرآیند شناسایی شود. بنابراین بخشی از این دوره به آموزش نحوه شناسایی منابع یک فرآیند و نحوه تشخیص منابع نسبت به ورودی ها و خروجی ها (اجزا فرآیند) اختصاص داده شده است. همچنین به بررسی تفاوت های شاخص در سطح استراتژیک با سطح عملیاتی پرداخته شده و مباحثی همچون مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری یک سازمان مبتنی بر فرآیند به اختصار مورد بررسی قرار گرفته است.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه از شرکت‌های پیشرو ایرانی است که در زمینه تولید ورق‌های فولادی فعالیت‌ می‌نماید. این شرکت که به عنوان تنها شرکت دریافت کننده تندیس زرین تعالی سازمانی است، بیش از پنجاه درصد از مصرف فولاد کشور را جهت استفاده در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی، صنایع فلزی سبک، صنایع فلزی سنگین و لوله‌های انتقال سیالات، صنایع بسته‌بندی، صنایع لوازم خانگی و الکتریکی و صنایع لوله و پروفایل تولید می‌نماید. شرکت فولاد مبارکه دارای هفت مجتمع صنعتی در اقصی نقاط کشور بوده و بیش از بیست هزار نفر در بخش‌های مختلف این شرکت به کار اشتغال دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا