سمینار رایگان آموزشی BPMS

برگزاری سمینار رایگان آموزشی BPMS شرکت فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر از مجریان برتر پروژه‎های BPMS در کشور، در نظر دارد در ادامه برگزاری سمینار رایگان آموزشی BPMS ، که با موفقیت در حال اجراست، دوره تخصصی دیگری را که مبتنی بر دو بعد تئوری و کاربردی خواهد بود، در مرداد ماه امسال با محوریت ابزارها و روش‎های مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) برگزار نماید.

هدف از برگزاری سمینار رایگان آموزشی BPMS

در شرایطی که، امروزه کلیه سازمان‎ها نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات برای مدیریت جامع و مدرن سازمان می‎باشند؛ بنابراین ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری، کاهش مستمر هزینه‌ها، دست‌یابی به گزارش‎ها و تحلیل‎های مدیریتی و انعطاف پذیری بالای سازمان در برابر تغییرات از جمله دستاوردهای مهم فناوری اطلاعات در هر سازمان باید تلقی گردد.

از سوی دیگر، توجه به این امر ضروریست که تمام ابزارهای فناوری اطلاعات قادر به تحقق نیازمندی‌های فوق نبوده و سازمان‌ها باید در این زمینه اقدام به انتخاب ابزاری مناسب نمایند. در راس تمامی این ابزارها، نرم‌افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) فراگستر می‌تواند اهداف موردنظر را به سهولت برآورده نماید، بطوریکه در این‌باره شرکت تحقیقاتی IDG اعلام نمود با پرسش از ۴۰۰ مدیر IT، آن‌ها اشاره کرده‌اند که BPMS منجر به افزایش ۴۶ درصدی بهره­‌وری، کاهش ۴۶ درصدی هزینه‌های اجرایی و بهبود ۴۵ درصدی کیفیت سرویس‎ها یا محصولات برای آن‌ها شده است.

گفتنی است برگزاری این سبک سمینار رایگان آموزشی BPMS ، بصورت دوره‌ای و کاملا رایگان، مبتنی بر دو بعد تئوری و کاربردی، تا پایان سال جاری در آکادمی فراگستر ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا