وبینار BPMS

وبینار BPMS در موعد مقرر برگزار شد

همانطور که قبلا وعده داده بودیم، یکی دیگر از سلسله وبینارهای آموزشی شرکت فراگستر با موضوع BPMS، روز دوشنبه ۱۱ آذرماه ۹۲ راس ساعت ۳ بعدازظهر با حضور جمعی از فعالین حوزه‌های مختلف کسب و کار بصورت آنلاین (نزدیک به ۱۰۰شرکت کننده همزمان) برگزار شد.

نحوه برگزاری وبینار BPMS

در ابتدای وبینار BPMS ، آقای مهندس رمضانی، متخصص در حوزه مدیریت فرایندهای کسب و کار، به معرفی رویکرد جدید مدیریت فرآیندهای سازمانی با استفاده از قابلیت‌های فناوری اطلاعات تحت عنوان (BPMS (Business Process Management System پرداخت و در ادامه اعضای شرکت کننده در وبینار، سوالات خود را بصورت متنی مطرح و بصورت شفاهی پاسخ‌های خود را دریافت نمودند. در انتها نیز با برگزاری نظرسنجی، وبینار در ساعت ۱۶ با موفقیت پایان پذیرفت.

گفتنی است سیستم BPMS، یک ابزار و راهکار بمعنای واقعی برای طراحی، اجرا، پایش و بهبود فرایندهای کسب و کار است که با استفاده از آن، میتوان انواع فرآیندهای سازمانی را بدون نیاز به دانش پیشرفته برنامه‌نویسی تعریف و در هرلحظه، هر تغییری را در کوتاهترین زمان ممکن روی فرایندهای تعریف شده اعمال نمود.

همچنین با بکارگیری یک BPMS مناسب در سازمان، مدیران میتوانند به آسانی نظارت دقیقی برروند اجرای فرایندهای جاری در سازمان خود داشته و با توجه به قابلیت استخراج انواع گزارش‌های آماری پیشرفته، در جهت بهینه‌سازی مستمر فرایندهای کاری و تجاری سازمان خود به رشد و بلوغ سازمانی مورد نظر دست یابند.

 

هدف از برگزاری وبینار BPMS

شایان ذکر است تمرکز اصلی این سری از وبینارها که تاکنون چندین دوره از آن با موفقیت به اتمام رسیده است آشنایی با مفاهیم و نقش BPMS در بهبود عملکرد شرکت‎ها و سازمان‎هایی است که در راستای ترویج فرهنگ افزایش بهره‎وری، رضایمندی مشتریان و ارباب رجوع و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی خود، به دنبال استفاده از راهکارها و سیستم‎های قدرتمند در حوزه BPMS هستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این سلسله وبینارهای آموزشی می‌توانند با مراجعه به سایت آکادمی فراگستر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا