آموزش ساده اتوماسیون اداری

هر روز یک آموزش ساده اتوماسیون اداری اما کاربردی و مهم

امروزه کمتر سازمانی را میتوانید پیدا کنید که برای بهبود عملکرد خود و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه‌ها از سیستمهای اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها استفاده نکند. بدون شک راه اندازی و استقرار چنین سیستمهایی در سازمان تنها در سایه آماده‌سازی بستری مناسب، فرهنگ‌سازی مطلوب، تجهیز امکانات و آموزش کاربران امکان پذیر میشود.

آموزش صحیح و به موقع کارکنان یکی از عوامل مهم در موفق بودن کاربرد سیستمهای اتوماسیون اداری میباشد و هر سازمانی قطعا به افراد آموزش دیده و با تجربه نیاز دارد تا ماموریت خود را بدرستی به انجام برساند.

با توجه به اینکه به دلیل حجم بالای اطلاعات و فضای دانش محور، دیگر روشهای سنتی پاسخگوی نیازهای سازمانهای بزرگ نیست و قطعا فناوریهای الکترونیکی نقش اساسی در این زمینه ایفا خواهند کرد؛ خوب است بدانید مدتی است که آموزش اتوماسیون اداری تحت وب فراگستر به صورت الکترونیکی در کنار آموزش حضوری به مشتریان این محصول ارائه می‌شود که خوشبختانه تاکنون این روش بازخوردهای بسیار خوبی هم از سوی مشتریانمان داشته است.

در همین راستا واحد آموزش الکترونیکی فراگستر تصمیم گرفته است علاوه بر ارائه آموزشهای حضوری و الکترونیکی (مجازی) خاص هر مشتری، بخش جدیدی را در وب سایت فراگستر برای آموزشهای ساده و کاربردی نرم افزار به خود اختصاص دهد که هدف از راه اندازی این بخش انتقال مفاهیم پایه، کلیدی و پرکاربرد نرم افزارهای گردش الکترونیکی مکاتبات در سازمان به کلیه کاربران، کارشناسان و مدیرانیست که به نوعی با نرم‌افزارهایی نظیر اتوماسیون اداری و BPMS فراگستر ارتباط دارند.

با توجه به اینکه این آموزشها قرار است بصورت خیلی کاربردی و مفهومی در دسترس عموم افراد باشد؛ لذا میتواند در انتقال توانایی‌های عملکردی سیستم و ویژگی‌های آن به سازمان مشتری قبل و بعد از خرید سیستم اتوماسیون اداری کمک قابل توجهی کند.

طی ۴۰ جلسه آموزشی هر روز این آموزشها در وبلاگ فراگستر در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مثل همیشه همراه ما باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا