برگزاری وبینار BPMS

برگزاری وبینار BPMS

شرکت فراگستر در راستای برگزاری وبینار BPMS از سلسله وبینارهای آموزشی خود، روز دوشنبه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۲ یکی دیگر از پربارترین وبینارهای خود را در حوزه سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار یا همان BPMS برگزار خواهد کرد.

همانطور که میدانید امروزه بدون ‎شک کلیه سازمانها نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات برای مدیریت سازمان می‎باشند. بنابراین ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری، کاهش مستمر هزینه‌ها، دستیابی به گزارش‎ها و تحلیل‎های مدیریتی و انعطاف‌پذیری بالای سازمان در برابر تغییرات از جمله دستاوردهای بکارگیری فناوری اطلاعات باید تلقی گردند.

مباحث مطرح شده در برگزاری وبینار BPMS

این در حالیست که سوالاتی نظیر موارد زیر همواره در پیش روی مدیران است که باید به آنها پاسخ داد:

• آیا زیر ساخت نرم افزارهای سازمان قابلیت تطبیق و بروز شدن در چرخه‎ی توسعه را دارا می‎باشند؟

• آیا این نرم‎افزارها می‎توانند به نیازمندی‎های جدید سازمان پاسخگو باشند؟

• آیا این نرم‎افزارها می‎توانند در مدت کوتاهی تغییر یافته و نیازهای واحد عملیاتی را برطرف نمایند؟

• آیا این نرم‎افزارها می‎توانند شاخص‎های عملکردی سازمان را ترسیم و به شناسایی تنگناها کمک نمایند؟

• آیا وجود این نرم‎افزارها می‎تواند به افزایش بهره‎وری و ایجاد فضای توسعه پایدار منجر شود؟

در برگزاری وبینار BPMS که مباحث آن متفاوت‌تر از وبینارهای برگزار شده قبلی در آکادمی فراگستر است، قصد داریم به معرفی امکانات نرم‌افزار BPMS فراگستر و مزایای استفاده از آن بعنوان ابزاری قدرتمند در پاسخگویی به سوالات فوق بپردازیم.

گفتنی است این وبینار بصورت رایگان بوده و از متقاضیانی که قبلا از طریق فرم ثبت نام، علاقمندی خود را برای حضور در این سری از وبینارها اعلام کرده بودند، بصورت گروهبندی شده، جزییات کامل حضور در وبینار به ایمیلشان ارسال خواهد شد.

از ثبت نام کنندگان عزیز درخواست می‌شود تا قبل از زمان برگزاری، ایمیلهای داخل Inbox و یا Spam خود را حتما بررسی نمایند تا در صورتیکه جزو گروه انتخابی این دوره هستند، از جزییات و پیش‌نیازهای حضور در وبینار مطلع شوند.

دوستانی هم که به هر دلیلی نمیتوانند در تاریخ برگزاری وبینار حاضر شوند، نگران نباشند. میتوانند با ارسال یک ایمیل به نشانی Info@faragostar.net به ما اطلاع دهند تا در وبینارهای بعدی در لیست شرکت‌کنندگان قرار بگیرند.

======================================================

در صورت هرگونه سوال و یا ابهامی میتوانید از طرق زیر با ما در تماس باشید:

• تلفن: ۴۲۶۲۳-۰۲۱ واحد مهندسی فروش

• ارسال ایمیل به نشانی Info@faragostar.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا